PPC

כיצד ציון איכות QS משפיע ואיך זה עובד על ביצועי הקמפיין שלכם בגוגל?

Aex Kurtz / March 31, 2019

גוגל בוחר להשתמש באומדן איכות המודעות כדי לקבוע כמה תשלמו בפועל על כל קליק ואיפה תהיו ממוקמים בחיפוש. בכדי לבחון זאת ולקבוע כמה כסף לגבות מכם, המערכת של גוגל משתמשת בפרמטר שנקרא "ציון איכות", זהו מדד ציונים מ 1 עד 10 הקובע את איכות המודעה המפורסמת וכך קובע כמה תשלמו בפועל על כל קליק.
קרא עוד

PPC

כיצד לחפש את המודעות שלכם בגוגל ולצפות במודעות אלה בצורה נכונה

Aex Kurtz / March 31, 2020

הרצתם מודעה ב Google Ads.המודעה כבר מופיעה בנתונים הסטטיסטיים ומופיעים קליקים ראשוניים. אבל מטרתכם היא לבדוק איך בעצם עובד החיפוש ואיך המודעה שלכם נראית למשתמש הפוטנציאלי. אתם מקלידים אחת ממילות המפתח המובחרות במנוע החיפוש של גוגל ולא מוצאים את המודעה שלכם.
קרא עוד

ANALYTICS

How to Categorize Traffic Outside Default Channel Groupings in Google Analytics

Jackie Jeffers / March 10, 2020

Imagine the last thing you bought online and the journey to your purchase. My last purchase was a pair of sneakers from an online shoe retailer, and the journey went something like this: After deciding I wanted a pair of black sneakers, I set off into Instagram and Pinterest on my phone, searching for inspiration...
קרא עוד
טען עוד
up button
צרו איתנו קשר