תשלום לפי קליק – Pay Per Click

כאשר מבצעים פרסום בשיטת PPC (קידום ממומן) ניתן לקבל תוצאות בזמן קצר קידום ממומן מאפשר לך להגיע לקהלים ויעדים
פוטנציאלים, כלל מדידה רציפה של התוצאות וניתוח הנתונים לשיפור תוצאות (KPI) .

בואו נתחיל!

סוגי פרסום PPC

icon li 1

פרסום ב-Gmail

icon li 2

מודעות טקסט ומדיה של גוגל

icon li 3

רימרקטינג ברשת המדיה

icon li 4

פרסום ב-Google Merchant

icon li 5

מודעות דינמיות לנייד

icon li 6

פרסום להתקשרות טלפונית בלבד

icon li 7

פרסום במנועי חיפוש

icon li 8

פרסום ב-YouTube

icon li 9

רימרקטינג

Google Display Network

img 1

ידוע בערך 90% מהאנשים גולשים באינטרנט ושגוגל הוא מנוע החיפוש האולטימטיבי רשת המדיה של גוגל – Google Display Network או בראשי תיבות, GDN – היא רשת מעניינת ביותר המאפשרת פרסום יזום באתרים רבים, החברים בתכנית השותפים של שטחי הפרסום, Google AdSense. הרשת מציעה מגוון רחב של פילוחים שיעזרו לכם למצוא את הקהל הרלוונטי ביותר עבור המוצר או השירות אותו אתם מקדמים.
יצירת קמפיין מוצלח ברשת המדיה, שלב אחר שלב!

בואו נתחיל

איפה מוצגות קמפיינים ברשת המדיה ?

01.

אתרים רבים, השותפים של שטחי הפרסום ב-AdSense

02.

פלטפורמה ייעודית המשלבת DoubleClick & Exchange

03.

Google websites, ‏כלומר Google Finance, YouTube, וכו '.

רימרקטינג

Web dev infographics

האם אי פעם נכנסתם לאתר של מותג מסוים ולאחר מכן שמתם לב שאתם רואים מודעות עם הלוגו של אותו מותג בכל מקום שאתם גולשים בו? זה לא צירוף מקרים. זהו סוג של קמפיין המאפשר לכם להגיע שוב למשתמשים שכבר ביקרו באתרכם בעבר.

Neadoo website

רימרקטינג דינמי

המשמעות של רימרקטינג (Remarketing) הינה שיווק חוזר לגולשים שביקרו בחנות הוירטואלית שלכם.

מה זה רימרקטינג דינמי?

עם קמפיינים של רימרקטינג דינמי אפשר להציג למשתמשים, שביקרו באתר בעבר, מודעות למוצרים או שירותים שבהם צפו במהלך הביקור. הקמפיינים האלה מספקים גישה להגדרות ולדוחות נוספים שיעזרו להגיע למבקרים קודמים.

היתרונות של רימרקטינג דינמי:

  • מודעות המותאמות היטב לצרכי המשתמשים – קשה לבקש מיקוד מדויק יותר
  • איתור דינמי של לקוחות פוטנציאליים ורימרקטינג דינמי
  • הצגת מודעות ברשת המדיה של Google Display Network
  • פריסות מודעות אפקטיביות – גוגל מחברת באופן דינמי את הפריסה של המודעה המוצגת על סמך נתוני יעילות
  • קידום מקיף של מוצרי חנות
רימרקטינג דינמי

למה ADFIX? – יתרונות עיקריים

באפשרותכם להגדיר את רשימות רימרקטינג שלכםם

מעוניינים להגיע ללקוחות אשר השאירו מוצרים בעגלה ולא חזרו לקנות אותם? תוכלו להזכיר להם לחזור ולקנות את המוצרים האלה!

צמצום תצוגות

ניתן להגביל את מספר הפעמים שהמודעות יוצגו עבור משתמש בודד. בכדי שהמודעה תתקבל בצורה חיובית ע"י המשתמש, היא לא צריכה להיות תוקפנית. אנשים רבים מתייחסים למודעות שיווק מחדש כאל משהו מאוד פולשני. זה לא אמור להיות כך!

מגוון רחב של מודעות

נכון לעכשיו, מערכת המודעות של גוגל תומכת ב-16 תבניות שונות של מודעות באנר, וכן מודעות טקסט שניתן להציג במיליוני אתרים ברחבי העולם.

פרסום בפייסבוק

משכו תשומת לב במקומות בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. באפשרותכם לנצל את מלוא היתרונות של הקישוריות של פייסבוק. המודעות מתפשטות דרך רשת החברים, מה שמקל על הפצת מודעות המותג.
פרסום ממומן בפייסבוק מציע את אחד היתרונות השיווקיים המרכזיים של הרשת החברתית.להגיע בקלות ליותר יותר מ-2.3 מיליארד משתמשים בעולם, מתוכם 7 מיליון בישראל. פייסבוק אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר שיש כיום.

בואו נתחיל

 

YOUTUBE VIDEO ADS

icon youtube

האם ידעת שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מיד אחרי גוגל? האם ידעת שאתם יכולים לשיווק ביוטיוב בתקציבים שפויים בהרבה ,עסקים קטנים ובינוניים יכולים לזכות לחשיפה מאסיבית בתקציבים שפויים בהרבה.

איך זה עובד
1

01.

TrueView video ads

מודעות TrueView לפני או בזמן הסרטון מוצגות בסרטונים ב-YouTube או באוסף של אתרים ואפליקציות ברשת המדיה של Google.

2

02.

In-Stream TrueView Ads

מודעות וידאו In-stream מוצגות לפני סרטונים אחרים ב-YouTube, במהלכם או אחריהם, או באתרים, במשחקים או באפליקציות ברשת המדיה. מודעות מסוג זה יכולות גם להופיע בסרטוני YouTube המוטמעים באתרים אחרים. אחרי 5 שניות ניתנת לצופה אפשרות לדלג על המודעה.

3

03.

TrueView Discovery Video Ads

מודעות TrueView Video Discovery יכולות להופיע בתוצאות החיפוש ובדפי צפייה ב-YouTube גם במחשב וגם ב-m.youtube.com. בנוסף, הן יכולות להופיע בדף הבית של האפליקציה לנייד.

רוצים להתייעץ עם מומחה?

השאירו פרטים ונציג ידאג ליצור אתכם קשר.

קראתי את מדיניות הפרטיות ואת המדיניות בנושא קובצי Cookie ואני מסכים/ה להן. מדיניות פרטיות

up button
צרו איתנו קשר