האם ידעת שיוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, מיד אחרי גוגל? האם ידעת שאתם יכולים לשיווק ביוטיוב בתקציבים שפויים בהרבה ,עסקים קטנים ובינוניים יכולים לזכות לחשיפה מאסיבית בתקציבים שפויים בהרבה.
Google Ads & Facebook Ads
פרסום באינטרנט הדרך "הפשוטה" והמהירה ביותר כדי להגדיל את התנועה לאתר
תשלום לפי קליק – Pay Per Click
כאשר מבצעים פרסום בשיטת PPC (קידום ממומן) ניתן לקבל תוצאות בזמן קצר קידום ממומן מאפשר לך להגיע לקהלים ויעדים
פוטנציאלים, כלל מדידה רציפה של התוצאות וניתוח הנתונים לשיפור תוצאות (KPI) .
סוגי פרסום PPC
פרסום ב-Gmail
מודעות טקסט ומדיה של גוגל
רימרקטינג ברשת המדיה
פרסום ב-Google Merchant
מודעות דינמיות לנייד
פרסום להתקשרות טלפונית בלבד
פרסום במנועי חיפוש
פרסום ב-YouTube
רימרקטינג
Google Display Network
ידוע בערך 90% מהאנשים גולשים באינטרנט ושגוגל הוא מנוע החיפוש האולטימטיבי רשת המדיה של גוגל – Google Display Network או בראשי תיבות, GDN – היא רשת מעניינת ביותר המאפשרת פרסום יזום באתרים רבים, החברים בתכנית השותפים של שטחי הפרסום, Google AdSense. הרשת מציעה מגוון רחב של פילוחים שיעזרו לכם למצוא את הקהל הרלוונטי ביותר עבור המוצר או השירות אותו אתם מקדמים.
יצירת קמפיין מוצלח ברשת המדיה, שלב אחר שלב!
איפה מוצגות קמפיינים ברשת המדיה ?
01.
אתרים רבים, השותפים של שטחי הפרסום ב-AdSense
02.
פלטפורמה ייעודית המשלבת DoubleClick & Exchange
03.
Google websites, כלומר Google Finance, YouTube, וכו '.
רימרקטינג
האם אי פעם נכנסתם לאתר של מותג מסוים ולאחר מכן שמתם לב שאתם רואים מודעות עם הלוגו של אותו מותג בכל מקום שאתם גולשים בו? זה לא צירוף מקרים. זהו סוג של קמפיין המאפשר לכם להגיע שוב למשתמשים שכבר ביקרו באתרכם בעבר.
רימרקטינג דינמי
המשמעות של רימרקטינג (Remarketing) הינה שיווק חוזר לגולשים שביקרו בחנות הוירטואלית שלכם.
מה זה רימרקטינג דינמי?
עם קמפיינים של רימרקטינג דינמי אפשר להציג למשתמשים, שביקרו באתר בעבר, מודעות למוצרים או שירותים שבהם צפו במהלך הביקור. הקמפיינים האלה מספקים גישה להגדרות ולדוחות נוספים שיעזרו להגיע למבקרים קודמים.
היתרונות של רימרקטינג דינמי:
- מודעות המותאמות היטב לצרכי המשתמשים – קשה לבקש מיקוד מדויק יותר
- איתור דינמי של לקוחות פוטנציאליים ורימרקטינג דינמי
- הצגת מודעות ברשת המדיה של Google Display Network
- פריסות מודעות אפקטיביות – גוגל מחברת באופן דינמי את הפריסה של המודעה המוצגת על סמך נתוני יעילות
- קידום מקיף של מוצרי חנות
פרסום בפייסבוק
משכו תשומת לב במקומות בהם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. באפשרותכם לנצל את מלוא היתרונות של הקישוריות של פייסבוק. המודעות מתפשטות דרך רשת החברים, מה שמקל על הפצת מודעות המותג.
פרסום ממומן בפייסבוק מציע את אחד היתרונות השיווקיים המרכזיים של הרשת החברתית.להגיע בקלות ליותר יותר מ-2.3 מיליארד משתמשים בעולם,
מתוכם 7 מיליון בישראל. פייסבוק אחד מערוצי השיווק הפופולריים ביותר שיש כיום.
YOUTUBE VIDEO ADS
01.
TrueView video ads
מודעות TrueView לפני או בזמן הסרטון מוצגות בסרטונים ב-YouTube או באוסף של אתרים ואפליקציות ברשת המדיה של Google.
02.
In-Stream TrueView Ads
מודעות וידאו In-stream מוצגות לפני סרטונים אחרים ב-YouTube, במהלכם או אחריהם, או באתרים, במשחקים או באפליקציות ברשת המדיה. מודעות מסוג זה יכולות גם להופיע בסרטוני YouTube המוטמעים באתרים אחרים. אחרי 5 שניות ניתנת לצופה אפשרות לדלג על המודעה.
03.
TrueView Discovery Video Ads
מודעות TrueView Video Discovery יכולות להופיע בתוצאות החיפוש ובדפי צפייה ב-YouTube גם במחשב וגם ב-m.youtube.com. בנוסף, הן יכולות להופיע בדף הבית של האפליקציה לנייד.
רוצים להתייעץ עם מומחה?
השאירו פרטים ונציג ידאג ליצור אתכם קשר.